teisipäev, september 16, 2008

Mida kõike siin elus...

Äratus kell 6 ja ujuma. Basseini.
No ma ei ole just sportlike liigutuste etalon. Ja ka varane tõusmine pole minu rida.
Ja basseinis ujunud (umbes kahe erandiga) pole ma ka umbes... 20 aastat?
No igatahes oli vesi soojem kui minu mäletamist mööda ta alati basseinides on.
Ja selline sinakas ja vahutav, nagu ta enamasti hügieenieesmärkidel samasugustes kahheldatud pindadega ruumides rõõmsalt ülevalt alla voolab peale nupulevajutust.
Ning silmad muutusid pooltunni jooksul vees samasugusteks hägusteks ja punasteks, nagu nad ikka basseides muutuvad.
Aga ujuda oli üllatavalt hea!
Ja oma järjekordseks imestuseks tõdesin, et oskan ja jaksan ikka küll. Vabalt!
Jajahh, ma saan aru, et napakalt varane aeg enne argielu, aga ikkagist.
Ma kaldun arvama, et see ei jää viimaseks korraks ;)

Kommentaare ei ole: