neljapäev, august 02, 2007

Sa oled õnnelik inimene?

"Sa oled õnnelik inimene, Sul on olnud... Sul on... Sul pole kunagi olnud... Sa oled tundnud.... näinud... kogenud... Sa ei tea... "
Kust tead Sina mulle öelda, olen ma sellest õnnelik või mitte, et ma olen selline, nagu olen?
Et minu, minu PÄRIS õnn ja õnnelikkus sõltub neist asjadest, mille puudumine/olemine Sind mitteõnnelikuks teeb?
Sageli kihvatab, kui kuulen jälle: "Sina oled õnnelik, Sul on/pole nii... nagu minul ja mitmel teisel".
Ok, on/ei ole, ja siis?
Peaks see teadmine mind PÄRISELT õnnelikuks tegema?
Krdi lihtne oleks olla permanentselt õnnelik, kui seda annaks seesama teadmine, et keegi PEAB Sind õnnelikuks mingile endale teadaolevatel põhjustel.
Eksole, oma tunded ju pole olulised.

Sry, inimesed.
Jätke minu õnn mu oma otsustada.

P.S. Ei midagi konkreetset.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.