laupäev, september 15, 2012

Rottidest

*

Rotid on südantsulatavad, kuid lühikese eluea ja enamasti miski terviseveaga.
Üksikuks jäänud Sofie leppis minuga, otsis ligidustki, kuid sisemine tõbi sõi tema.

28.08.12 tegi tema oma viimase hingetõmbe.
Rahu Sinuga, mu hea siiam Sofie.

Otsustasin, et aitab rotindusest.
Puhastasin kõik aksessuaarid ja olin täitsa valmis neid edasi andma.
Ja siis.
Käis Klõks. Mõte, et äkki siiski?
Ma olen nii harjunud häältega lähedal.
Ma olen nii harjunud liikumisega silmanurgas. Harjunud toidupalakesi kõrvale panema ja igasugu huvitavat tavaari tasku pistma.
Harjunud mõttega jagamast.
Puur, tühi puur vaikis.
Talv ja seintevahelisus on ees.
Ma murdusin.
Hakkasin otsima.
Esimeses loomapoes Roccas olid kahest soost noorloomad ühes puuris ja silmnähtavalt käis seal üks paaritumismäng. Loobusin.

Helistasin kõik loomapoed läbi. Enamasti rotte polnud. Lõppeks läksin ikka hullu urkasse, kus neid loomi vist maotoiduna toodetakse.
Aga kutsikad olis pisised ja sobivast soost.
Nii umbes 4-nädalased.

Nimesid veel pole siiani.
Kutsun neid halliks ja mustaks.
Üleni must ja üleni hall. Olid. Hallil on nüüdseks kõhu alla valge laik tekkinud.
Harjutan neid enesega, juba usaldavad. Paar korda diivanile jooksmagi lasknud.
Toon ikka igasugu huvitavat ja rohelist.


Vot siuksed elajad.
Nimi veel pole.
Pakkumisi?

*

Kommentaare ei ole: