laupäev, jaanuar 24, 2009

Meemutus blogiruumist

Saadud valgust kandvalt isikult.

Reeglid:
1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need.
Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).

2. Anna 5:le blogipidajale meemi “teatepulk” edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused.
Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.

3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi.


Pere. Kindlus ja mäletamine

Sõprus. Vaid mu sõbrad suudavad jagada selliseid kaotusi. Koos ja emotsionaalselt. Põhjuse leiab alati ;)

Armastus. Nii ja naapidi.

Mina ise. Eks neid teste ole pooleks velega ikka tehtud. Eneseilustamisega siis. Mina olen hülgelooline.

Mida iganes. Loomad ja nende filosooiline märk. Rahu inimestesse! Küll see siis ka ilma jõuab.


Edasi ma seda ei anna, seekord.


Kommentaare ei ole: