pühapäev, juuli 05, 2009

R.I.P, Ronja

*
Täna, 05.07.09 pooleseitsme paiku jalutasid Sa rotipojavudinal üle Vikerkaaresilla.

Sa oleksid saanud 24 päeva pärast kaheaastaseks.
Sa olid rott, kel oli erakordselt painduv-graatsiline saba.

Sa olid ronija, mille järgi Sind ka nimetatud sai.
Sul oli eriline võte joomiseks - kallutasid pea joogitila alla, et vesi mõnusalt suhu voolaks.

Sa kartsid kilekotikrõbinat, kuid kassi kohates astusid ennastsalgavalt puurikaitsele.
Sul meeldis oma nina minu pihku varju toppida ja sedasi lihtsalt olla.
Sa olid kohati veidi juhmi moega ja aeglane, kuid selle taga võis olla miski kindel kalkuleeritus.
Sa olid kohati närviline ja liigagi ettevaatlik, kuid ometi polnud Sa kordagi agressivne, vaid pigem leplik ja vagane.
Sul olid sügelised ja hingamisvilinad, mis küll kadusid pääle korduvat ravi.
Tont jäi nüüd üksi.
Sa olid hea sõber.
Sa olid minu rott.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

...niuks....

valgusekandja

tolmukas ütles ...

Sa tead, kui ma ütlen ja ma sõnagi ei räägi ja Sa tead, mida ma ei ütle, kui räägin..