laupäev, detsember 30, 2006

Hetkel

Olen nüüd Prillikandja Paksuke.
Ma ei saa aru, miks peab kaunil jõulu-aastavahetuse ajal tulema telekast NII palju filme, kus põhiheliks on kellegi ehmunud-hirmunud röökimine? Halvata pole head, ok, ja et vastandid ikka eriti vastandlikku värvi oleks... Tegelt on see pullikaka.
Vähem kisa ja rohkem Lotet ja Lepatriinude Jõule, ma ütlen!
Ok, üks pisike Kanade Mäss on ka natu asjakohane. Teada värk.

Vanamoor on eas, kus nimi hakkab end õigustama. Põhitegevused sügamine ja magamine.
Kasvajast ei räägi. Igaühel oma kanda.

Paugutamine õues kestab juba kolmandat nädalat.

Ma olen alla andnud.
Ma ei ole nii tubli ja tore, nagu ehk paistis. Austan kõiki, kes on selle kadalipu läbi teinud.
Kui ime mind ei päästa, Jumal soosi ja karma tegutse, siis lükkub suursündmus natu edasi.
Ei midagi hullu, lihtsalt tiba hiljem, kui plaanitud.
Miski õhkõrn lootus muidugi on veel. Paar nädalat.
Aga pole hullu.
Veel olen elus, seisan tagajalgel :)

Hääd!

Kommentaare ei ole: