reede, aprill 30, 2010

Fotojaht. Uinuda, võibolla undki näha?

*
No mida on?

Laske ometi rahus puhata!


Teised puhkajad.

10 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Ausalt, endale ma rotti ei võtaks. Mulle meeldivad tunduvalt suuremad elukad. Aga niimoodi tududes on nad lõpmatult armsad.

Köögikata ütles ...

Väga muhedad!

Anonüümne ütles ...

Rotid ruulivad :D

Udo ütles ...

He- hee, magades on rott ka ilus. No, ma mõtlen sellisele tavalisele inimesele. Rotifännile on nagunii.

Ti:a ütles ...

sul on rotid teema kui teema alla võtta.
poosid missugused kauba peale.

Eve ütles ...

Mulle ka meeldivad rotid aga ainult siis kui nad magavad ja kusagil mujal kui minu kodus :)

Kaamos ütles ...

Unihiired :D

Anu ütles ...

Unirotsud pigem ;)

A.I.V.O. ütles ...

Magavaid rotte näen ma esimest korda.

Nätsa, kinnitussõna viitab ka unele: undlygo

osaline ütles ...

õhhh! rotid on lahedad. aga nad kasvavad su südame külge ja siis saab nende aeg otsa. mul oli muri. kasvatas mu paari hetkega roti-inimeseks :) veel ei ole valmis võtma kedagi, keda paari aasta pärast kaotada.