neljapäev, juuli 12, 2012

Saaremaa rattatuur '12 1.

*
Reede, 29. 06

Tööpäev. Kuid kuna olen tiba ületunde teinud, loen ärateenituks minna poolest päevast koju pakkima.
Pakitud kotid rattale ja Balti jaama.
Kus ootab mind kolmik mu reisiseltskonda.
Varustus rongi ja Teele.

Rongi tuli rattaid ja rattureid rohkem kui vaguni 6 rattakonksu välja kannatasid.
Aga häid rattureid mahub palju ühtekokku.
Ja konduktor (või kuidas sellelaadseid nähtusi tänapäeval nimetataksegi) on väga lahke ja abivalmis.
Mina Udupeaga väljun Viluveres.
Pärnussemineja paar abivalmilt pakke ulatamas.

Rong lahkub ja meie oleme nüüd ametlikult Teel.
Sõita pole küll palju ja juhised on tänu Google.maps-ile piltidena olemas.
Ülatuslikult on kõvateed rohkem kui oodatud.

Suund Pärnu-Jaagupi poole, kus öömaja ootel.
Tee peal sõbralikud kohtujad:


Ilm ilus ja autosid vähe.
Jõuame kärmelt kohale.
Ootajal on ära hääl ja remont korteris.
Muffineid ja rooga ent jagatakse südamest.
Ränduritejutud.

Toanurgas matil magamiskotti ja unele valla.
Hommik äratab ja Teele peksab.

Tänud majutajale.
U 25 kilti Teed.



Laupäev, 30.06

Ja edasi algab ralli Virtsu.
Oota, ma vaatan nüüd oma piltimismasinamälu.


Pikavere kiviaiad.
Ja korralik rattate.
See hallimat tõugu siis.
Vaba lennuväli, aga tõesti, andke ka rattureile vabadust, eksole.
Lühidalt: sellist rattateed paluks kõikjale!

Kilomeetrid rataste all, suund silme ees.
Väntame.
Lõpuks ometi Laelatu ja Virtsu.
Külalislahkesse hoovi telk püsti ja poodi.
Vihm hakkas sadama poes olles.
Meie olime kohal, teised veel tulekul.

Suhtleme telfoni abil.
(minul välja lülitet, Udupea oma lebab siivsalt telgis, keegi ei kuule)
Üritusele sõites haarame sujuvalt tee pealt kaasa Sõbrad.
Kes juuuust Virtsu jõudnud.

Luuleõhtu.
Enne veel saan tasustatud muistendi eest.
Ümbrik ja kiituskiri.
Pisut reisuraha Teele ;)

Aga nuidu on mõnusb Poogna-rafas.
ikka mere äärde.
Kaasratturid katavad om telgilaadse toote kilekatetega ja urisevad iga tegevuselekutse pihta.
Aksepteerime.
Homme ka päev.

Ise käime uhkelt lihal ja rannas.
Mina jään.
Ööni üles ja kuuldele.
Ööson asju, ma ütlen!

Lõppeks kustun ka mina.

u 85 km.

*




1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

See ju puhta Timmukene ise, kes pildi pealt otsa vaatab :)