pühapäev, detsember 05, 2010

Jõulumeem

*



Osaline viskas meemi, mis pärit Tiialt. Ma siis proovin.

1. Kas sulle meeldib jõul? Kui ei, siis miks? Kui jah, siis miks?
Meeldib. Ikka meeldib. Vabad päevad ju :) Pööripäev, päevad lähevad pikemaks, valgemaks..

2. Sinu ideaalsed jõulud? Kuidas ja kellega koos tahaksid selle veeta?
Kuidas tahaksin? Tahtmist alati ei saa.
Kuid üldiselt on läbivalt häid ja head piisavalt. Kurbust pole suurt täheldanud.
Miskist härdusest ei nõreta.

3.Milline on su esimene jõulumälestus?
Jõulu? Noh, eks ma nagu millaski sain teada, et on jõul lisaks näärile. Põhikooliaeg sai ikka vapra protesti ja uudishimu ajel linna kirikussegi pressitud end.
Ometi, niikaua kui mäletan, oli komme, et kuusk saab jõuluõhtuks tuppa.
Jah, jõul kui kristlik ja tähistamisväärt püha tuli ühes mu enese usulise ärkamisega.
Ning hääbus samamoodi.

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?
Ei kartnud. Mul oli näärivana. Ja peale vana sai kinke ka muudel moodidel. Isegi päkapikku mänginud olen.

5. Parim jõulumälestus?
Eks ta isiklik ja küünlavalguse-rahus ole.

6. Lemmik jõulutoit?
Mandariinid. Piparkoogid pole üldse olulised.
Tükk ahjuliha ja -kartuleid ning hapukapsast erineval moel võiks ka käepärast olla.

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?
Kesse ette teab?
Aga vaadates nädalapäevi, siis vast ikka omas elupaigas.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?
Mulle kingitud 7-tuleline kolmnurk aknal kuskil advendiajast. Annab hubase tunde tuppa. Valgus.
Ning mõnda hääd sümfooniakontserti tahaks telkust vaadata. Mõnel jõulusel hommikul, kui ümber vaikne, lumi on maas ja inimesed veel ei liigu.

9. Sinu jõulukingisoov?
Ülemaailmset rahu, palju raha ja igavestõnnet? Kõlab usutavalt?
Ei, ma ei usu, et see kink peaks olema teisem kui mõni muu.
Uhmrit ja näpitstange, palun. Kui sünnipäev neid juba ei too.

10. Parim kink mida oled jõuluks saanud?
Ma arvan, et see on mittemateriaalne. Üks meeldivatest ja käegakatsutavatest ent seesama valgustekitaja ülal pildil. Näiteks.
Isetehtud ja personaalsed asjad on muidugi üle muude asjade.
Mitteasjad aga üle asjadest.

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?

Mina pole määraja.

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
Soovin hääd! Ajast ja oludest hoolimata :)

*

Aga et keda siis Jõuluga pommitada?
Olgu Unekott, Udupea ja Vana naine, just!

*

1 kommentaar:

osaline ütles ...

Heh. Mu oma jõulusoov tuli meelde. Torutangid. Tänase seisuga oleks toruteipi ka tarvis :D

Jõulu!