laupäev, september 11, 2010

Kanal 14

*
Minu väheses nupuklõpsuvalikus televiisoris eksisteerib ka sellise nimega nähtus.
Praegu tuleb seal Vennaskonna videokassett.
Ohh nostalgia!
Telekavas pole ma suutnud kuskil kohata antud kanali kava. Ehk otsin valedes kohtades.
Eelnevalt olen siit jälginud Kapten Tenkeši seikluseid, ringvaateid nõukaaegsetest juhtumitest ja loodussaateid.
Viimased olid huvitavad.
Õige, jah, siis oli seal kevade aegu veel oksendamiseni saateid Eesti taasiseseisvumisest, öölaulupidusest ja telgitagustest.
Kus ikka vaid üks üllas kuju kõrgus.
Jah, ja igasugu sõnavõtte.
Tegu mu arusaamist pihta (tagasihoidliku blondiini arvamus) Tallinna eetriga.
Ja nüüd siis äkki Vennaskond oma täies ilus..
Jah, ma vean paralleele ja otsin seoseid ja olen muidu paranoiline.

*

Kommentaare ei ole: