kolmapäev, juuli 04, 2007

7 tõsiasja, mida mina tahan teile avaldada

Ära märgituna Tiia ja Valgusekandja poolt (vähemasti). Teema, et avalda 7 fakti endast ning nõua sama oma seitsmelt sõbralt.
Vaieldamatud tõsiasjad, mis mu senises elus aset on leidnud:

1. Olen kõndinud puust risti ja seltskonnaga läbi teekonna Tallinna Raekoja plats - Risti - Lihula - Pärnu - Ainaž.

2. Olen ristitud ja leeritatud.

3. Olnud söömata 9 päeva ning ärkvel u 50 tundi järjest. Seda kõike oma vabal valikul.

4. Saanud oma elu esimese palga 8-aastaselt. Rohimise eest. 11 rubla. Ja ostsin selle eest oma esimese käekella.

5. Kannan enamasti nuga kaasas.

6. Pole kunagi pead punaseks värvinud, heleblond ja tumemust on järsult vahetunud korda paar. Loomult blond, tänan küsimast.

7. Toitun ebatervislikult, aga mõnuga.

Sellesama edasisaatmisega nüüd selline lugu, et pooled mõttenimekirjas olijad on üleskutse juba saanud ning suurel osal armsatest pole mulle teadaolevat blogi. Aga kirjutage mulle kiri :)
Kettkirjad pole enamasti ka minu rida.
Aga üldiselt - on, nagu on!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ütle vähemalt selle noa kohta,et sul on seesamunegi... arbuusifoobia, et kogu aeg tahaks mõnele arbuusile noa seemnete vahele sutskata.
või miks? ootad seeneaega? või? no miks?

Rattus ütles ...

Mitmefunktsionaalne jahimehe taskunuga on end korduvalt tõestanud üsna igapäevase tarbeesemena. Ikka on vaja midagi avada või lõigata või keerata. Sest mis jääb sageli puudu spontaansel piknikul? Õige, korgitser :P