kolmapäev, aprill 25, 2007

Seesamunegi poliitvääras värk

Et tahaks kohe puhiseda.
Ebaendakohaselt
Poliitiliselt (?)

See märgike siis seal mäel.
Olen selle ümber oma asjaajamistes tuterdanud ja serva ka telkust näinud.
Olid auvalved tlna koolidest igavese tule ümber, mäletan.
Ise pold tlnast, seepärast polnud ise.
Ja polnud häda keskit. Kiruti, kuid mida poleks kirutud?
Tuli sai maha, kuid 9. mai alati kuju ümber tähistamist koondas.
Ja siis?
Nüüd asi terav.
Väga terav.
Ma ei tahagi analüüsi, kellele see kasulik või mitte ja miks just nii, et on, nagu on.
Kuid ma arvan, et homne planeeritav platsi piiramine ja katmine, sõja võidu tähistamise keskmesoleva, alati olnu blokeerimine ikka eriti provokatiivsel ja nigelal põhjusel on lollus.
Ja mul on kahju, nagu alati, et süüdi jäävad süütud.
Ja haiget saavad kõige siirasüdamelisemad, õiglusejanulisemad.
Ei meeldi mulle lahmimine, ei meeldi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

nõus.